وزیر خارجه انگلیس برای دیدار با اعضای ارشد تیم انتقال قدرت ترامپ به نیویورک سفر کرد.

سفر بوریس جانسون به نیویورک برای دیدار با گروه انتقال قدرت ترامپبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، بوریس جانسون –وزیر خارجه انگلیس- برای دیدار با اعضای ارشد تیم انتقال قدرت دونالد ترامپ –رئیس‌جمهور منتخب آمریکا- به نیویورک رفت.

خبر این سفر غیرمنتظره تنها چند ساعت پس از اینکه ترزا می –نخست‌وزیر انگلیس- اظهارات ترامپ درباره زنان را «غیرقابل قبول» توصیف کرد، منتشر شد. انتظار می‌رود بوریس جانسون با جرد کوشنر –داماد ترامپ- و استیو بنن –استراتژیست ارشد رئیس‌جمهور منتخب آمریکا- دیدار کند.

یک سخنگوی دولت انگلیس اعلام کرد: «در این دیدار بر روابط انگلیس و آمریکا و امور خارجی تمرکز خواهد شد.»

دولت انگلیس تمایل خود به ملاقات با ترامپ را نشان داده است. دونالد ترامپ نیز در یک پیام توییتری اعلام کرد مایل است با ترزا می ملاقات کند. وی در این پیام انگلیس را یک متحد ویژه توصیف کرد.

کمپین انتخاباتی ترامپ پس از انتشار یک ویدیو که وی در آن اظهارات ناشایستی را درباره زنان بر زبان آورده بود، با چالش بزرگی روبرو شد. ترزا می نیز به این سخنان واکنش نشان داد. البته ترزا می در مصاحبه‌ با اسکای‌نیوز اعلام کرد با اینکه این سخنان ترامپ غیر قابل قبول است وی از گفتن آنها عذرخواهی کرده است. همچنین می روابط دو کشور را فراتر از اختلاف نظرش با دونالد ترامپ اعلام کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار