استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی، درگذشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی درگذشت مرحوم آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

درگذشت ناگهانی آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و یار دیرین امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) باعث تأسف و تألم شدید خاطر گردید.

آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی از دوران جوانی با پیوستن به نهضت اسلامی امام خمینی (ره) راه مبارزه با رژیم طاغوت را در پیش گرفت و پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران هم با قبول مسئولیت های مهم در مناصب مختلف خدمات شایانی در راه تحقق اسلام، انقلاب و سربلندی نظام جمهوری اسلامی به انجام رساند.

اینجانب با تسلیت این مصیبت به مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، رئیس جمهوری اسلامی ایران، علما، مراجع، فضلا، طلبه های حوزه های علمیه، به ویژه خانواده و خاندان محترمشان و تمامی مردم ایران اسلامی و اهالی شهیدپرور چهارمحال و بختیاری، با بازماندگان مکرّم ایشان ابراز همدردی کرده و علوّ درجات آن بزرگوار را از درگاه احدیت مسئلت می نمایم.

گفتنی است: آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و یار دیرین امام (ره) و رهبری، عصر روز گذشته یکشنبه 19 دی ماه 95 و در سن 82 سالگی بر اثر ایست قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار