معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: توجه به محصولات و تولیدات روستایی و عشایری و سرمایه‌گذاری در حوزه اشتغال روستایی، عامل موثری در کاهش مهاجرت روستائیان به شهرهاست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ پورمهدی در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه توانمندی‌های روستایی و عشایری کشور در تهران، گفت: برگزاری این نمایشگاه‌ از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است و باید بیش از همیشه مورد توجه مسئولان قرار گیرد تا مردم کشورمان با سنت‌ها، فرهنگ، محصولات، تولیدات و زندگی روستایی و عشایری آشنا شوند.
وی اظهار کرد: روستائیان و عشایر نیز با استفاده از این فرصت به دست آمده می‌توانند محصولات و تولیدات خود را با قیمت و کیفیت مناسب، بازاریابی بهتر و بیشتر و افزایش تولیدات و محصولات خود در بهبود اقتصاد خانواده های روستایی و عشایری عرضه کنند.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی یادآوری کرد: با ایجاد اشتغال مناسب می توان مهاجرت را معکوس کرد و روستائیانی که به دلیل نداشتن اشتغال و درآمد به شهرها مهاجرت کرده اند را مجددا به خانه و روستای خود برگرداند.
پورمهدی، ادامه داد: توجه به محصولات و تولیدات روستایی و عشایری و اشتغال در روستاها موجب مهاجرت نکردن به شهرها و تحقق سهم روستاییان و عشایر در اقتصاد مقاومتی می شود.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.