مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر فجر از فردا در مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، احد جاودانی گفت: همزمان با برگزاری سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در تهران، مازندران نیز در بخش استانی میزبان این جشنواره بزرگ نمایشی خواهد بود.

مدیر دستگاه فرهنگی استان افزود: چهار نمایش مولار به کارگردانی محمد شاکری از بجنورد، مکبث به کارگردانی ابراهیم پشت کوهی از تهران، کابوس های یک پیرمرد بازنشسته خائن ترسو به کارگردانی رامین ریاضی از تبریز و هدیه مرموز به کارگردانی یاسر خاسب از تهران، آثاری هستند که در بخش استانی جشنواره فجر به میزبانی مازندران اجرا می شوند.

جاودانی با تأکید بر توجه ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به هنرهای نمایشی، گفت: هنرمندان تئاتر مازندران پیش از این شاهد برگزاری جشنواره تئاتر استانی و جشنواره سراسری نمایش های سیاه بازی در استان بوده اند و جشنواره تئاتر فجر، سومین رویداد بزرگ نمایشی استان در سال جاری است.

سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در بخش استانی، از فردا تا ٢٣ دی هر روز ساعت ١٨:٣٠ در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) شهرستان آمل، میزبان علاقمندان و هنرمندان تئاتر است.

مراسم اختتامیه این جشنواره نیز روز پنج شنبه ٢٣ دی از ساعت ٢٠:٣٠ در سالن آمفی تئاتر دانشگاه شمال در همین شهرستان برگزار خواهد شد.

سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر همزمان با تهران در هفت استان مازندران، آذربایجان شرقی، بوشهر، خوزستان، یزد، فارس و خراسان رضوی برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار