وزیر ورزش و جوانان از رئیس فدراسیون دوومیدانی خواست تا برنامه‌ای بلندمدت برای دانش‌افزایی مربیان ایرانی داشته باشد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، مسعود سلطانى فر وزیر ورزش و جوانان در نشست شوراى معاونان درباره فعالیت هاى فدراسیون دو و میدانى گفت: همزمان با خیز وزارتخانه براى توسعه مدال آورى در رشته هاى پایه و پرمدال، نگاه اعتبارى وزارت ورزش هم به این فدراسیون ها تغییر مى کند

وی افزود: فدراسیون دو و میدانى باید براى این راهبرد ما، برنامه عملیاتى بیاورد و قطعا وزارتخانه بعد از بررسى هاى فنى و لازم حمایت بیشترى از این رشته پر مدال خواهد کرد.

سلطانى فر از کیهانى رییس فدراسیون دو و میدانى خواست برنامه اى بلند مدت براى دانش افزایى مربیان ایرانى با بکارگیرى مربیان با کیفیت و سرشناس بین المللى داشته باشد.

سلطانی فر تاکید کرد: در بازی هاى آسیایى جاکارتا از دو و میدانى ایران توقع مدال آورى در سطح خوبى داریم.

در نشست شوراى معاونان وزارت ورزش و جوانان مجید کیهانى گزارشى از فعالیت ها و برنامه هاى فدراسیون دو و میدانى ارائه کرد.

وزیر ورزش همچنین درباره خیرین ورزشی یار گفت: خیرین ورزشى یار افراد ارزشمند و دلسوز کشورند که با حمایت و پشتیبانى از جوانان و نوجوانان و ورزشکاران مصداق بارز اقدام و عمل هستند.

سلطانی فر افزود: هیچ لذتى بالاتر از این نیست که شاهد تکمیل پروژه هاى نیمه تمام با همت و یارى خیرین ورزشى یار باشیم و هزاران نوجوان و جوان از این اماکن براى سلامت و توسعه ورزش همگانى و قهرمانى بهره مند شوند.

در این نشست مناف هاشمى گزارشى از فعالیت هاى وزارتخانه در خصوص حضور و مشارکت خیرین ورزشى یار در تکمیل پروژه هاى نیمه تمام ارائه کرد.

به گفته معاون پشتیبانى وزارت ورزش و جوانان در زمینه جلب مشارکت و کمک خیرین ورزشى یار استان هاى فارس، اصفهان، آذربایجان شرقى، هرمزگان، کرمان و یزد در رده اول تا ششم کشور قرار دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار