اصفهان؛

تقدیر از شهرداری اصفهان بابت تزئین شهر به مناسبت کریسمس

جانشین پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران در دیدار با شهردار اصفهان گفت: از شهرداری بابت تزئینات سال نو میلادی تشکر می‌کنم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، نائب اسقف سیپان کاشجیان جانشین پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران در نشستی با مهدی جمالی نژاد شهردار اصفهان ضمن ابراز خرسندی از دیدار با مسؤولان شهری اصفهان، این دیدارها را بهانه‌ای برای نزدیکی روابط بین ادیان و همشهریان مسلمان و ارمنی دانست و گفت: شادی من از ملاقات با شما قابل وصف نیست و تنها می‌توانم بگویم به خانه خود خوش آمدید.

وی ادامه داد: این جملات و احساسات از عمق و جود من بر زبانم جاری می‌شود و مطمئن هستم شما هم همین احساس را به طور متقابل دارید چراکه تزئینات شهری اصفهان به مناسبت سال نوی میلادی از جانب شهرداری اصفهان به خوبی گویای این مطلب است و از این بابت به نیابت از طرف همه ارامنه اصفهان از شهرداری تشکر می‌کنم.

نائب اسقف سیپان کاشجیان با بیان اینکه تصور چنین حمایتی را برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن سال نو نداشتم، تأکید کرد: حال و هوای محلات ارمنی‌نشین در روزهای اول سال مثل سال نوی مسلمانان پر از شادی و نشاط است و همه این مسائل بیانگر این است که مسئولان شهری تفاوتی در برگزاری آن با سال نوی خود قائل نشده و همه جانبه حمایت کردند.

جانشین پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران از ادامه‌دار بودن این دیدارها در فرصت‌های آتی خبر داد و عنوان کرد: ایران با توجه به کاهش قیمت نفت باید به صنعت گردشگری بیشتر توجه کند که جامعه ارامنه در این خصوص می‌تواند یاری کننده هم‌وطنان خود باشد.

وی با اشاره به اینکه با هر فردی در خارج از کشور صحبت می‌کنم از او برای سفر به ایران به خصوص اصفهان دعوت کرده‌ام خاطرنشان کرد: می‌توانید بنده را به عنوان همکار فرهنگی خود محسوب کرده و روی جامعه ارامنه به عنوان سفیران گردشگری حساب کنید.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار