جام حذفی انگلیس

منچستریونایتد 4 - ردینگ 0/صعود شیاطین با تاریخ سازی رونی

تیم منچستریونایتد در دور سوم رقابتهای FA Cup انگلیس میزبان ردینگ بود که موفق شد با چهار گل از سد این تیم عبور کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم منچستریونایتد در دور سوم رقابتهای FA Cup انگلیس در حضور 75 هزار تماشاگر ورزشگاه اوادترافورد میزبان ردینگ بود که موفق شد با چهار گل از سد این تیم عبور کند.

وین رونی امروز پس از چند هفته مصدومیت در ترکیب ثابت شیاطین سرخ قرار گرفت، موفق شد تا گل اول یونایتد را در این بازی در دقیقه هفت و دویست و چهل و نهمین گل خود برای تیم سرخ پوش منچستریونایتد را به ثمر رساند. رونی این تعداد گل را در 543 بازی برای یونایتد به ثمر رسانده است.وی با این گل به رکورد گلزنی های سر بابی چارلتون برای منچستریونایتد دست یافت و حالا مشترکاً عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچستریونایتد را با اسطوره این باشگاه یدک می کشد.


هشت دقیقه پس از گلزنی رونی هم آنتونی مارسیال اختلاف را به 2 گل افزایش داد . سومین گل بازی را هم مارکوس رشفورد در دقیقه 75 به ثمر رساند تا خیال آقای خاص از بابت کسب هشتمین پیروزی متوالی‌اش در تمامی رقابت‌ها آسوده شود. 4 دقیقه بعد او دومین گل خود و چهارمین گل منچستریونایتد را هم به ثمر رساند شکست میهمان دسته اولی که هدایت آن را یاپ استام، مدافع پیشین شیاطین سرخ برعهده دارد سنگین‌تر شود.

در نهایت شاگردان مورینیو با حذف شاگردان استام به مرحله بعد رقابتهای حام حذفی انگلیس راه یافتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار