صلیب سرخ از "بحران انسانی" در بخش بهداشت انگلیس خبر داد

صلیب سرخ انگلیس اعلام کرد وضع بخش بهداشت این کشور بحرانی است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، روز شنبه، صلیب سرخ اعلام کرد بخش بهداشت و سلامت انگلیس درگیر بحران انسانی شده است. صلیب سرخ همچنین اعلام کرد بیماران با آمبولانس‌های این نهاد در انگلیس جابجا می‌‎شوند.

"سرویس سلامت همگانی" انگلیس – نظام تامین اجتماعی این کشور -- برای سال‌ها برای مردم این کشور غرورآفرین بوده است. اما در سال‌های اخیر، بودجه اندک، مسن شدن جمعیت و افزایش نیاز‌ها برای خدمات پیچیده پزشکی موجب شده است بیمارستان‌های این کشور در مضیقه قرار گیرند. گزارش‌ها حاکی‌اند بسیاری از بیماران ساعت‌ها و حتی روزها بر روی برانکارد منتظر رسیدگی‌های پزشکی باقی می‌مانند.

صلیب سرخ انگلیس در وب‌سایت خود در کنار بخش درخواست‌های کمک‌رسانی به مردم یمن و سوریه نوشت: "این نهاد در حال رسیدگی به بحران انسانی در بیمارستان‌های کشور است."

"مایک آدامسون" – مدیر اجرایی صلیب سرخ انگلیس – در این‌باره گفت: "این مسئله به این معنی است که ما داوطلبان خود را به کار گرفته‌ایم و حتی از شرکت خودروسازی "لندرووِر" درخواست کرده‌ایم آمبولانس‌هایی را در اختیار ما بگذارد تا بتوانیم به بیماران انگلیسی کمک کنیم."

صلیب سرخ اعلام کرد با خدمات بهداشتی ملی انگلیس همکاری می‌کند تا با رسیدگی به بیماران در خانه‌هایشان، تخت‌های بیشتری در بیمارستان‌های این کشور خالی شود.

آدامسون افزود: "ما شاهد بیمارانی بودیم که بدون لباس از بیمارستان مرخص شده اند. افرادی بوده‌اند که از ارتفاع سقوط کرده اند و تا روزها پیدا نشده اند."

سخنگوی سرویس سلامت همگانی انگلیس اعلام کرد برای مقابله با فشارها در پی افزایش درخواست در فصل سرما، اقداماتی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار