معاون عملیات آتش نشانی شهرداری تبریز گفت: در 24 ساعت گذشته آتش نشانان این مرکز به 11 عملیات مختلف اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ ستاری گفت: آتش نشانان این سازمان به دو عملیات نجات که یکی سقوط در چاه آسانسور و دیگری محبوس شدگی بود اعزام شدند.
وی با اشاره به عملیات های اطفای حریق، ادامه داد: طی گزارشات مردمی با سامانه 125 مبنی بر مشاهده آتش سوزی یک باب کارگاه تولیدی واقع در میدان اندیشه به طرف رواسان، ستاد فرماندهی گروهی از نیروهای ایستگاه شماره 14 را عازم محل حادثه کرد.
ستاری گفت: آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند یک باب کارگاه تولیدی کتیبه چوبی دچار آتش سوزی شده که آتش نشانان با استفاده از آب اقدام به اطفای حریق کردند.
وی ادامه داد: با اعلام آتش سوزی کارخانه تولیدی درب ضد سرقت و HDF در شهرک صنعتی شهید رجایی جنوبی آتش نشانان سردرود به محل اعزام و با مشاهده گستردگی حریق و درخواست نیروی کمکی از آتش نشانی تبریز کردند.
معاون عملیات آتش نشانی شهرداری تبریز افزود: در این آتش سوزی به دلیل گستردگی حریق چند گروه عملیاتی آتش نشانی تبریز به همراه تجهیزات ویژه اطفای حریق در محل حادثه حضور و آتش سوزی را تحت کنترل قرار داده و از سرایت آتش سوزی به سایر کارخانه های مجاور پیشگیری کردند.
وی اظهار کرد: این آتش سوزی پس از حدود پنج ساعت تلاش مداوم آتش نشانان کنترل و به طور کامل مهار شد که صدمات جانی نداشت.
ستاری اضافه کرد: همچنین بامداد امروز با اعلام آتش سوزی در یک واحد پرورش حیوانات اهلی در الوار سفلی نیروهای این سازمان به محل اعزام و اطفای حریق انجام دادند.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار