اهواز؛

باران به ارتفاعات می رود

مدیر کل هواشناسی خوزستان از پیش بینی ریزش رحمت الهی در ارتفاعات استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کوروش بهادری، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بر اساس مدل های هواشناسی، احتمال بارش های رگباری و پراکنده در روزهای دوشنبه و سه شنبه برای ارتفاعات و شمال استان پیش بینی می شود.

وی اظهار کرد: تا پایان هفته بارش موثر مناسب برای کشاورزان پیش بینی نمی شود اما در اواسط هفته، حاکمیت جبهه ناپایدار ضعیف در ارتفاعات و شمال استان، بارش های پراکنده را به دنبال دارد که با توجه به زمان آبیاری، کشاورزان باید در مدیریت مصرف آب تلاش کنند.

بهادری افزود: در روزهای آینده در دیگر نقاط استان، آسمان استان صاف و گاهی همراه با وزش باد و گرد و غبار محلی پیش بینی می شود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان اظهار داشت: در هفته جاری، ادامه روند کاهش دما بین 1 تا 2 درجه در استان پیش بینی می شود به صورتی که امروز دمای هوای اهواز با سه درجه کاهش نسبت به روز گذشته به چهار درجه سانتیگراد بالای صفر رسید.

کوروش بهادری خاطرنشان کرد: دمای هوای امروز صبح در ایذه به یک درجه رسید و گرمترین نقطه آبادان با 20 درجه سانتیگراد گزارش شده است و تغییرات دمایی هوای اهواز بین 19 و چهار درجه سانتیگراد در نوسان است.

وی اذعان داشت: ارتفاع وارونگی هوا در روز شنبه به 423 متر رسید در حالی که روز گذشته 295 متر گزارش شده است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.