آلبوم تصویری «چراغ افروخته» تازه‌ترین اثر استاد علی‌اکبر شکارچی با حضور عوامل آلبوم و جمع زیادی از پیشکسوتان موسیقی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیین رونمایی آلبوم موسیقی «چراغ افروخته» تازه‌ترین اثر استاد علی‌اکبر شکارچی با حضور موسیقی‌دانانی همچون حسین علیزاده، داریوش طلایی، بهرام عظیم‌پور، مجتبی میرطهماسب، رضا پرویززاده، سامر حبیبی و جمعی از عوامل آلبوم و پیشکسوتان موسیقی و جمع کثیری از مردم، جمعه 17 دی 1395 از ساعت 19 تا پاسی از شب در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.


در این مراسم که چهره‌های شناخته شده‌ای مانند حسین علیزاده، داریوش طلایی و علی‌اکبر شکارچی سخنرانان اصلی آن بودند، چند تن دیگر از عوامل این آلبوم مانند بهرام عظیم‌پور، مجتبی میرطهماسب، رضا پرویززاده و سامر حبیبی نیز به سخنرانی پرداختند و ضمن تأکید بر تاریخی و ملی بودن این اثر، از ویژگی‌های آن و همچنین ردیف دستگاهی موسیقی گفتند.

آلبوم «چراغ افروخته» تازه‌ترین اثر استاد علی‌اکبر شکارچی بر اساس ردیف میرزاعبدالله به روایت نورعلی‌خان برومند است که اجرایش به صورت تصویری و در منزل شخصی استاد شکارچی با ساز کمانچه ضبط شده است و توسط مؤسسه فرهنگی و هنری کمان آوای آرش به مدیریت خانواده شکارچی منتشر می‌شود.

در این مراسم سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران پر شده بود و تعداد زیادی از حضار به صورت ایستاده و بسیاری هم در خارج از سالن و به وسیله مانیتور ناظر این مراسم بودند. 


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
درود
۱۴:۴۸ ۲۹ دی ۱۳۹۵
درود بر استاد
آخرین اخبار