صمیمی گفت: مجید کیهانی با این برنامه ریزی های نادرستش تمام انگیزه هایم را از بین برده است.

محمود صمیمی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: مجید کیهانی با این برنامه ریزی های نادرستش تمام انگیزه هایم را از بین برده است و دیگر به کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا هندوستان فکر نمی کنم.

وی درباره وضعیت خودش اظهار کرد: شرایط دو و میدانی نسبت به سال های گذشته ضعیف تر شده است و واقعا برای خودم متاسفم که در رشته دو و میدانی فعالیت می کنم و از مسئولان وزارت ورزش درخواست می کنم که به کمک ورزشکاران دو و میدانی بشتابند تا بتوانیم پرچم کشورمان را در مسابقات آسیایی به اهتزاز در بیاوریم.

صمیمی درمورد قطع حقوق ورزشکاران دو و میدانی گفت: یکی از مسئولان فدراسیون دو و میدانی در اظهار نظری جالب بیان کرده است که ملی پوشان دو و میدانی نباید همچون ورزشکاران سایر کشورهای اروپایی حقوقی دریافت کنند. اما این طور که پیدا است وی در جریان نیست که ورزشکاران دیگر کشورها حامی مالی دارند و سالیانه از لحاظ مالی ،تغذیه ای و پوشاک از طرف آن ها حمایت می شوند اما ما تنها ورزشکاران دو و میدانی هستیم که از سمت فدراسیون و هیچ نهادی حمایت نمی شویم و این در حالی است که ما هیچ گونه منبع در آمد دیگری نداریم و تمام وقت خود را در این رشته صرف می کنیم تا بتوانیم از نتایج خوبی در میادین بین المللی بهره مند شویم.

عضو تیم ملی دو و میدانی کشورمان عنوان کرد: متاسفانه مسئولان فدراسیون دو و میدانی در یک اقدام نسنجیده تصمیم گرفتند حقوق ناچیز ورزشکاران دو و میدانی را قطع کنند و یکی از مسئولان فدراسیون هم گفته؛ پول بیت المال را باید با برنامه ریزی خرج کنیم نه اینکه این پول را بی دلیل صرف هزینه های اردوی دوندگان کنیم.

صمیمی در ادامه تصریح کرد: مگر ما چقدر حقوق می گرفتیم که آن را هم قطع کردند آیا 500، 600 هزار تومان برای یک ورزشکار که در آسیا شانس مدال است چیز زیادی است. این کار اشتباه بوده و دوستانی که این تصمیم را گرفتند آیا می‌توانند همان کار را برای خود انجام دهند ، یکی از دوستان عنوان کرده پول بیت المال را می‌خواهیم درست استفاده کنیم؛ آیا شما که در سایه و روی صندلی نشسته اید حرف می‌زنید پول بیت المال را نمی گیرید؟ اما برای ما که زیر آفتاب و وزنه‌های سنگین کار می‌کنیم، و از عمر و جوانی خود برای افتخار افرینی کشورمان تلاش می کنیم نباید از حداقل امکانات و مزایا بهره مند شویم.

وی در پایان یاد آور شد: تا زمانی که شرایط و مشکلات دو و میدانی به همین شکل باشد تحت هیچ شرایطی در اردوهای تیم ملی شرکت نخواهم کرد،چون نه مربی ،نه حقوق و نه امکانات در اختیارم قرار نمی گیرد و ارزش کارم را با روزی 30هزار تومان در اردو پایین نمیاورم و ترجیح می دهم تمریناتم را تا مسابقات قهرمانی آسیا در منزل شخصی ام پیگیری کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار