انگلیس به دنبال ضربه زدن به اقتدار منطقه ای جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،ولی الله نانواکناری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: تلاش ایران برای حملات سایبری به انگلیس تنها بهانه گیری مقامات لندن علیه جمهوری اسلامی است و در چند سال اخیر شاهد بودیم که این کشورهای همسو هر روز بهانه جدیدی را بر علیه ایران مطرح می کردند.

وی در واکنش به ادعای نهادهای امنیتی انگلیس درباره تلاش ایران برای حملات سایبری به این کشور، گفت: متأسفانه موضوع بهانه گیری کشورهای استکباری و استعماری مانند آمریکا و انگلیس، قدمت طولانی دارد و از دوران قاجار انگلیسی ها نقش اصلی در توطئه آفرینی علیه ایران داشته اند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، گفت : تلاش انگلیس برای مقابله با کشورهای مستقل جهان است و امروز جمهوری اسلامی جزء همین کشورهای آزاده و مستقل است و جریان استکبار تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به کشورمان صورت می دهد.

نانواکناری افزود: امروز جمهوری اسلامی از یک توان و قدرت منطقه ای بسیار بالا برخوردار است و غرب به دنبال نابودی این اقتدار هستند تا به منافع منطقه ای خود دست یابند.

وی گفت : تلاش ایران برای حملات سایبری به انگلیس تنها بهانه گیری مقامات لندن علیه جمهوری اسلامی است و در چند سال اخیر شاهد بودیم که این کشورهای همسو هر روز بهانه جدیدی را بر علیه ایران مطرح می کردند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی افزود: ادعای نهادهای امنیتی انگلیس درباره تلاش ایران برای حملات سایبری به این کشور هیچ پایه و اساسی ندارد و قطعا این اظهارات و ادعاها محکوم است.

نانواکناری گفت: نهاد متولی جلوگیری از حملات سایبری به رایانه‌های دستگاه‌های دولتی انگلیس روز دوشنبه ایران را به تلاش برای هک رایانه‌های این کشور متهم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.