محور مقاومت در آستانه پیروزی نهایی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛موسوی امام جمعه رامهرمز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت: نسبت و لقب ناروا و نامناسب به مؤمنان مذموم است و خداوند انسان‌ها را از این کار نهی کرده است.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی افزود: اگر خداوند سبحان در وجود آدم‌ها نشانه‌هایی قرار داده باشد نباید آنها سبب تحقیر و سرزنش دیگران شود بلکه آنچه مهم است داشتن تقوا است.

وی در رابطه با طرح استعماری حذف حجاب توسط رضاخان تصریح کرد: وی با حمایت انگلیس برای تز جدایی دین از سیاست و جایگزینی لیبرالیسم، اول قانون متحدالشکل کردن البسه را تصویب کرد و بعد از آن حذف و کشف حجاب را عملی ساخت.

خطیب جمعه رامهرمز در رابطه با اتفاقات منطقه گفت: گروه‌های تروریستی با تغییر نام و ادغام می‌خواهند خود را تطهیر و به هم‌افزایی بپردازند در صورتی‌که امروز مقاومت بهتر از قبل در آستانه پیروزی نهایی قرارگرفته است.

موسوی خاطرنشان کرد: اتفاقات ترکیه و کشورهای اروپایی همان تله‌هایی است که با دست خود ایجاد کردند و امروز در آن گرفتار شده‌اند.

خطیب جمعه رامهرمز در پایان با اشاره به مشکلات شهرستان گفت: برخی از مشکلات شهرستان ازجمله موضوع عرصه و اعیان املاک در بخش، چالش‌های شهری و روستایی، بیکاری و طرح‌های اجرانشده شهرستان مطالبی ایراد کرد و از مسؤولان مربوطه خواست تا نسبت به رفع این مشکلات پیگیری جدی کنند.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.