منابع نظامی سوریه از هلاکت شمار زیادی از عناصر داعش به‌دست نیروهای ارتش این کشور و انهدام مقادیری سلاح و تجهیزات نظامی آنان در جنوب غربی تدمر خبر دادند.

انهدام خودروهای داعش و هلاکت شمار زیادی از سرکردگان این گروه در دیرالزور و تدمربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری سوریه سانا، منابع نظامی در سوریه از هلاکت شمار زیادی از اعضای گروه تکفیری صهیونیستی داعش به دست نیروهای ارتش سوریه و انهدام مقادیری سلاح و تجهیزات نظامی آنان در جنوب غربی تدمر، در منطقه شرقی حمص خبر دادند.

این منابع اعلام کردند یگان های ارتش سوریه در عملیاتی مراکز تجمعو محورهای تحرک تروریست های داعش را در جنوب غربی شهر تدمر هدف حمله قرار دادند که به کشته شدن شماری از اعضای این گروه و زخمی شدن شماری دیگر و انهدام چند خودروی مجهز به سلاح سنگین و یک خودروی زرهی آنان منجر شد.

همچنین پنج دستگاه خودروی تروریست های داعش در روستاهای رسم الحرمل الامام و ام المری در شرق حلب منهدم شد.
نیروهای ارتش تلاش تروریست های داعش را نیز برای نفوذ و حمله به چند منطقه در اطراف دانشکده هوایی در شرق شهر حلب خنثی کردند.

یگان های ارتش و نیروهای حامی آنان طی ساعات گذشته با تروریست های داعش در بخش شرقی فرودگاه دیرالزور درگیر شده اند که به کشته و زخمی شدن بسیاری از تروریست ها منجر شد و شماری نیز متواری شدند و تعدادی از خودروهای آنان منهدم شد.

این منابع افزودند یگان های ارتش در منطقه دیرالزور همچنین شمار زیادی از خودروهای داعش را در مناطق جبیله ، الرشدیه ، الحویقه ، الصناعه و الرصافه منهدم و شماری از فرماندهان میدانی این گروه را به هلاکت رساندند و با اعضای داعش در بغیلیه، الجنینه، الحسینیه و شمال غربی تل بروک درگیر شدند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۱۷ دی ۱۳۹۵
اگه صد تا ابوبکر بغدادی ام بکشن تا آل سعود هست فایده نداره چون ریشه اشون قطع نشده و یه جور دیگه درمیان
آخرین اخبار