دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: برگزاری مطلوب نمایشگاه کتاب می‌تواند رشد علمی و فرهنگی را به دنبال داشته باشد و این امر گام بزرگی در رشد و توسعه فرهنگ کتابخوانی به شمار می‌رود.

 برگزاری مطلوب نمایشگاه کتاب رشد علمی و فرهنگی را به دنبال داردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  مجید رستمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید از چهارمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان با مطلوب ارزیابی کردن این رویداد بزرگ فرهنگی اظهار داشت: در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب، شور و نشاط فرهنگی خاصی در میان مردم شکل می‌گیرد که باید این رویدادهای مهم حمایت و پشتیبانی شوند، زیرا این اقدامات فضای فرهنگی و معنوی جامعه را تقویت می‌کنند.

وی با بیان اینکه کتاب غذای روح بشر است، افزود: یکی از راه‌های بالا بردن سطح مطالعه مردم دسترسی آسان آنها به کتاب است و برگزاری نمایشگاه‌های بزرگ کتاب در شهرستان‌ها، دسترسی مردم را به کتاب‌ آسان می‌کند که باید از مسؤولان برگزاری مطلوب این نمایشگاه کتاب تقدیر شود.

رستمی برپایی نمایشگاه کتاب را نشان دهنده قدرت علمی و فرهنگی جامعه دانست و تصریح کرد: برگزاری مطلوب نمایشگاه کتاب می‌تواند رشد علمی و فرهنگی را به دنبال داشته باشد و این امر گام بزرگی در رشد و توسعه فرهنگ کتابخوانی به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: امسال برنامه‌های نمایشگاه کتاب جنوب استان کرمان نسبت به سال‌های گذشته از کمیت و کیفیت بیشتری برخوردار بود و امیدواریم این اقدامات فرهنگی با توجه به نیاز منطقه تداوم داشته باشد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت ابراز داشت: باید زمینه حضور گسترده اقشار مختلف مردم برای استفاده از برنامه‌های فرهنگی بیش از پیش فراهم شود و ما نیز آماده همکاری برای برگزاری برنامه‌های شاخص فرهنگی هستیم.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.