سخنگوی کاخ سفید دولت روسیه را به زیر سوال بردن ارزش های دموکراتیک آمریکا متهم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز ،جاش ارنست، سخنگوی کاخ سفید گفت: آنچه که من می توانم به شما بگویم این است که دولت اوباما اقدامات روس ها برای دخالت و حتی زیر سوال بردن اصول دموکراسی آمریکا را بسیار جدی می گیرد.

جامعه اطلاعاتی این موضوع را کاملا جدی می گیرد. این موضوع از بیانیه ای که آنها در ماه اکتبر گذشته و یک ماه پیش از برگزاری انتخابات منتشر کردند، مشهود است.

این موضوع نشان می دهد که آنها با اطمینانی بالا و به اتفاق آراء به این نتیجه گیری رسیده اند که روسیه این اقدامات را انجام داده است. این نشان می دهد که این اقدام به دستور مقامات رده بالای دولت روسیه صورت گرفته است.

وی افزود: به نظرم شما نگرانی ما را نسبت به این موضوع درک می کنید. با نگاهی دقیق به گزارشی که ما هفته گذشته منتشر کردیم، این می تواند به منزله پاسخ مفصل دولت آمریکا به این حمله سایبری مخرب باشد.

البته این گزارش جامع نیست اما مطمئنا تمامی گام های عمومی را که آمریکا در این رابطه و برای پاسخگویی به این موضوع برداشته است، ذکر کرده است.

جاش ارنست گفت: به نظرم، شما این موضوع را درک می کنید که رئیس جمهور اوباما و این دولت این موضوع را کاملا جدی می گیرند. من مطلب دیگری نمی توانم اضافه کنم اما این موضوعی است که به درستی توجه عامه مردم آمریکا و شخص رئیس جمهور را به خود جلب کرده است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار