مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم آیت الله فاضل استرآبادی عصر دیروز در مدرسه فیضیه مازندران روستای سلطان محمد طاهر بابل برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،حجت الاسلام والمسلمین معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم ساده زیستی و عمل به علم را از ویژگی های مهم این عالم ربانی دانست و گفت : آیت الله فاضل با تأسیس حوزه علمیه فیضیه و تربیت طلاب اثر ماندگاری برای خود به یادگار گذاشت .

وی ولایت مداری ، خدمت به مردم و مجاهدت را از ویژگی های دیگر مرحوم آیت الله فاضل استرابادی دانست و افزود : یکی از نشانه های توفیقات علما این است که در ارایه دین خدا و وعده های الهی به مردم موفق باشند .

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه آیت الله فاضل از خانواده متدین و با فضلیت بود، گفت : آن مرحوم با تقدیم فرزند شهید خود به اسلام همواره دغدغه سربلندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشت .

آیت الله محمد فاضل استرابادی نماینده مردم شهرستان بابل در دوره اول مجلس شورای اسلامی ، موسس حوزه علمیه فیضیه مازندران بود که ششم آذر درگذشت و بنابر وصیت خود در قبرستان وادی السلام نجف اشرف به خاک سپرده شد .

این مراسم با حضور صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، ربیع فلاح استاندار مازندران ،ائمه جمعه و جماعات و مردم برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.