همایش روبان قرمز در مجتمع فرهنگی آموزشی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف برگزار شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ صادقی،استاندار ظهر امروز در همایش روبان قرمز که در مجتمع فرهنگی آموزشی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف برگزار شد گفت: این وظیفه همه ما است که در شناخت این بیماری تلاش کرده و به وحدت شناخت برسیم.
استاندار قم با اشاره به اینکه مسئولان باید به بیماران اچ آی وی خدماتی را عرضه کنند گفت: این وظیفه‌ای است که خدماتی از جمله اجتماعی و فرهنگی را برای بیماران اچ آی وی فراهم شود.
 
وی افزود: موضوع بیماری ایدز مثل همه بیماری‌های دیگر ازجمله بیماری قلبی یک بیماری بیش نیست، از این‌ رو ما نباید از آنان دوری‌کنیم، همچنین دلیل دوری بعضی‌ افراد از این بیماری بی‌اطلاع بودن از این بیماری است.
 
استاندار قم خاطرنشان کرد: ما باید ذهنیت جامعه را نسبت به این بیماری روشن کنیم، همچنین یک عامل بسیار مؤثر در جهت گسترش ایدز خود افراد مبتلابه بیماری هستند.
 
صادقی اظهار داشت: افراد مبتلابه ایدز نباید فرقی بین خودشان با افراد جامعه بگذارند، از این‌ رو خانواده‌های آنان باید به این افراد کمک کنند تا بتوانند زندگی خوبی را داشته باشند، ما هم تلاش خودمان را برای بهبود این افراد خواهیم کرد.
 
وی با اشاره به اینکه مسئولان باید به بیماران اچ آی وی خدماتی را عرضه کنند گفت:این وظیفه‌ای است که خدماتی ازجمله اجتماعی و فرهنگی را برای بیماران اچ آی وی فراهم شود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
m
۲۲:۵۷ ۱۸ دی ۱۳۹۵
خیلی عالی بود من در این همایش شرکت کردم و به شخصه لذت بردم از این همایش و باعث شد افکارم نسبت به این بیماری روشن تر بشه و دید مثبتی به این بیماری داشته باشم.متاسفانه خیلی از افراد جامعه مبتلا به این بیماری هستند.اما ما با آموزش ها و مهارت های لازم میتوانیم خیلی راحت این افراد را در کنار خود بپذیریم و دید مثبتی داشته باشیم تا آنها هم بتوانند مثل خود ما با خیال راحت و بی دغدغه زندگی کنند.متاسفانه خود ما با پس زدن افراد مبتلا به این گونه بیماری ها باعث میشیم که اینگونه افراد از جامعه ای که درون آن زندگی میکنند خسته و زده شوند و در آخر باعث آسیب های دیگری که دامن گیر خودمان و خانواده مان شود،شویم.پس بیاییم با آگاهی کامل از هرنوع بیماری که گریبان گیر اطرافیانمان میباشد با رفتار کاملا عاقلانه و روحیه ی شاد به آنها امید،انرژی و روحی تازه ببخشیم.
آخرین اخبار