فرمانده انتظامی شهرستان كرمان از كشف 147 كيلوگرم ترياك در 3 عمليات پليسی در 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالعلي روانبخش گفت :ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر بخش راين با انجام يکسري كار اطلاعاتي و پليسي از حمل و جابجايي مواد مخدر توسط قاچاقچيان مطلع و موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود:مأموران انتظامي اين بخش در حين گشت زني هاي هدفمند و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظي به دو دستگاه موتور سيكلت مشکوک و دستور توقيف آنها را صادر كردند.

وی خاطر نشان کرد :مأموران در بازرسي از اين دو دستگاه موتورسيکلت موفق شدند 45 کيلوگرم ترياک را کشف کنند.

وی تصریح کرد:ماموران انتظامي کلانتري 14 شهر كرمان در حين گشت زني هاي هدفمند و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظي به يك دستگاه خودرو رانا كه به صورت بلا صاحب رها شده بود مشكوك شدند.

وي گفت :ماموران انتظامي اين كلانتري در بازرسي از خودرو موفق شدند 42 کيلوگرم ترياك را که در داخل خودرو جاساز شده بود، کشف کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان كرمان در خصوص عمليات سوم نيز گفت:طبق اعلام مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر رويت يك دستگاه خودرو پژو پارس بدون صاحب در محور جوپار-ماهان،ماموران انتظامي كلانتري 36 شهر جوپار جهت بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

وي ادامه داد:ماموران انتظامي پس از حضور در محل و بازرسي از خودرو موفق شدند 60 كيلوگرم ترياك را كه به صورت ماهرانه اي در بدنه خودرو جاساز شده بود ، كشف كنند.

وي با اشاره به توقيف دو دستگاه موتور سيكلت و دو دستگاه خودرو گفت: در اين رابطه دو قاچاقچي دستگير و جهت سير مراحل قانوني به همراه مواد كشف شده تحويل مرجع قضايي شدند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار