مشکلات آب و فاضلاب کردستان زیر ذره بین مسئولان

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه اقتصاد مقاومتی برای حل مسائل تخصیص سهمیه آب خبر داد.

منصور مرادی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان از برگزاری جلسه اقتصاد مقاومتی در استان کردستان خبر داد و افزود: امروز جلسه ای با حضور مجید انصاری معاون امور اداری و استخدامی و رحیم میدانی معاون وزیر نیرو به منظور بررسی مسائل مربوط به تخصیص سهمیه آب برای زمین های زراعی این استان برگزار شد.

وی ادامه داد: چندی پیش طی جلساتی که با وزیر نیرو و سخنگوی دولت داشتیم، قرار بر این شده بود که حدود 66 هزار هکتار زمین زراعی استان تحت پوشش منابع آبی قرار گیرد اما در حال حاضر تنها برای 17 هزار و 102 هکتار منابع آبی تأمین شده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات مربوط به فاضلاب این استان عنوان کرد: در بخش فاضلاب های شهری استان نیز شاهد معضلاتی هستیم که این مسئله نیز از دید نمایندگان مجلس پنهان نمانده و باعث ایجاد موجی از نگرانی ها در استان شده است که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار