همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری سواحل مکران در چابهاربرگزار می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان،مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: نخستین همایش بین‌المللی "معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه پایدار سواحل مکران" در روزهای ۴ و ۵ بهمن‌ماه در منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.


عبدالرحیم کردی افزود: نخستین همایش بین‌المللی "معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه پایدار سواحل مکران" در روزهای 4 و 5 بهمن‌ماه در منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار افزود: در این همایش 2 روزه که با حضور مسئولان و مقامات عالی رتبه کشور برگزار می‌شود، فرصت‌های سرمایه‌گذاری احصاء شده توسط وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی معرفی می‌شود.

وی بیان کرد: پیرو فرمایشات رهبری معظم انقلاب مبنی بر توسعه سواحل مکران و اقدامات انجام شده توسط ستاد توسعه سواحل مکران، در دو سال گذشته گام‌های بزرگی جهت توسعه همه جانبه اقتصادی چابهار برداشته شده است.

کردی افزود: برگزاری همایش بین‌المللی "معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه پایدار سواحل مکران" آغاز اقدامات عملی در راستای تحقق سیاست‌های کلان نظام در توسعه این منطقه است.
 
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار عنوان کرد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سواحل مکران در این همایش در قالب 9 پنل و با محورهای زیرساخت‌های مالی و اقتصادی، نفت و گاز، حمل و نقل، بنادر و شهرسازی، صنایع و معادن، پتروشیمی، آب و برق، شیلات و کشاورزی، گردشگری و اکوتوریسم دریایی، منطقه آزاد چابهار ارائه می‌شود.

وی به پنل اختصاصی منطقه آزاد چابهار در این همایش اشاره کرد و گفت: بندر چابهار به عنوان محور مهم توسعه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران به شدت مورد توجه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی قرار گرفته و مقدمات عقد تفاهم‌نامه‌های متعدد در زمینه‌های مختلف با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در روزهای برگزاری این همایش فراهم شده است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار