آنچه در کتاب‌هایی با موضوع موفقیت می‌آید یک فرمت بین المللی دارد.

فرهاد حسن زاده، نویسنده در گفتگو با خبرنگارحوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به افزایش اعتماد به نفس و حرمت نفس در اثر مطالعه کتاب‌هایی که با رویکرد موفقیت نوشته شده، اظهار داشت: آنچه در اینگونه کتاب‌ها وجود دارد یک فرمت بین‌المللی است و مربوط به فرهنگ خاصی نیست. زمانی که می‌گوید سحر خیزی را دنبال کنیدو یا اینکه در رابطه با فلان مسئله با قدرت جلو بروید، دلسرد نشوید چراکه به فرهنگ خاصی مربوط نمی‌شود. یک مسئله بین‌المللی و عرف است که به هر جهت در کتب آسمانی هم موجود است.

وی افزود: به نظر من روی این گونه مسائل نباید حساسیت داشته باشیم. به عنوان نمونه ایرانی‌ها ساعت پنج صبح بیدار شوند موفق‌تر هستند یا اینکه آمریکایی‌ها ساعت شش صبح بیدار شوند. هر کسی در طریقت مسیرش درست حرکت کند طبق هر فرهنگ و ایده‌ای باشد، موفق می‌شود. هیچ وقت مایوس و دچار انرژی‌های منفی نشود.

حسن زاده بیان کرد: باید اینگونه کتاب‌ها بومی‌سازی شود. خوشبختانه در زمینه داستان و رمان نظرها جلب شده است و آثار نویسندگان ایرانی را خیلی خوب می‌خوانند اما متاسفانه نظر خوانندگان درباره کتاب‌هایی با موضوع موفقیت جلب نشده است. در حال حاضر موضوع کارآفرینی بسیار اهمیت پیدا کرده و اگر روند فعالیت کارآفرینان را به صورت کتاب در بیاورند، خیلی کتاب‌های زیبایی می‌شود یعنی به صورت عملی به افراد نشان داده شود بومی سازی این کار ها بسیار لازم است و باید روی آن کار شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار