معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به بحث مجتمع‌های آموزش عالی سلامت مراکز آموزش بهورزی سابق گفت: در آینده نزدیک این مجتمع‌ها تبدیل به دانشکده شوند تا بهورزان فارغ‌التحصیل بتوانند از مزایای مدارک صادر شده در ارتقای شغلی و ادامه تحصیل استفاده کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ دریک گفت: بخش سلامت از دیدگاه مسئولان ارشد نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک اولویت اصلی پذیرفته شده و تلاش همگان به ویژه عوامل اجرایی در صف و ستاد می‌بایستی معطوف به ارتقای کمی و کیفی شاخصه‌های بهداشت و درمان در سطح کشور باشد.

وی افزود: ضعیف شمردن اهمیت صف اول ارائه خدمات بهداشتی بهورزان و مراقبین سلامت)و بزرگ شمردن ستادها، منجر به آسیب‌های جبران‌ناپذیری در ارائه خدمات سلامت می‌شود که باید از آن پرهیز شود.

دریک گفت: در طرح احیای خانه‌های بهداشت در سال 95 به‌دنبال تکمیل کادر نیروی انسانی موردنیاز و تجهیز خانه‌های بهداشت به ملزومات اداری و غیر اداری بودیم که خوشبختانه با حمایت مدیریت ارشد دانشگاه تا حدود زیادی این امر محقق شده اما هنوز در امر تامین زیر ساخت‌های مخابراتی و اینترنتی مشکلات زیادی وجود دارد.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.