طبق شنیده های ما از منابع آگاه غیر رسمی، علیرضا رحیمی هم از انتخابات فدراسیون هندبال کناره گیری کرده است تا پس از مهدوی دومین کاندیدای مستعفی باشد.

کناره گیری رحیمی از انتخابات فدراسیون هندبال!/ اختلافاتی که علنی شده اند

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جامعه هندبال کشور مدتی است درگیر حواشی شده و روزهای طوفانی و حساسی را سپری می‌کند. در این مدت به قدری در این رشته حواشی و تنش‌های مختلف وجود داشته که همه را سردرگم کرده است.

 هندبال مدتی است شرایط طبیعی و عادی ندارد، پس از کناره‌گیری ابوالحسن مهدوی از ریاست فدراسیون هندبال با توصیه پزشک، به دلیل بیماری و پاره‌ای از مشکلات، مسئولیت فدراسیون برعهده عباس علی اکبری گذاشته شد تا به عنوان سرپرست موقت زمینه برگزاری انتخابات فدراسیون را مهیا کند، امری که سرانجام پس از 5 ماه عملی شد و ثبت‌نام کاندیداها صورت گرفت.

 در این مدت که فدراسیون هندبال بدون رئیس اداره می‌شود مشکلات زیادی به وجود آمد، نامشخص بودن وضعیت تیم ملی، اردوهای آماده‌سازی، انتخاب نشدن سرمربیان تیم‌های ملی و اتفاق‌های حاشیه‌ای مانند سفرهای عجیب و غریب مسئولان، هر کدام به نوعی هندبال را دچار مشکل کرد، اما نکته آنجاست که ظاهرا پس از آنکه شرایط ثبت‌نام کاندیدا فراهم شد باز هم این حواشی به پایان نرسید.

ابتدا مهدوی بار دیگر با اجازه پزشک خود قصد حضور در انتخابات فدراسیون را داشت. این اتفاق رخ داد و مهدوی در انتخابات ثبت‌نام کرد اما پیش از آن که مدارکش کامل شود تصمیم به کناره‌گیری گرفت. وی در نامه‌ای بلند بالا عنوان کرد به اصرار دیگر رؤسا و مدیران تصمیم داشته تا در انتخابات شرکت کند اما برای آنکه همدلی در جامعه هندبال حفظ شود و اختلافی به میان نیاید تصمیم به کناره‌گیری از انتخابات گرفته است. 

 البته ناگفته نماند دیگر کاندیداها یعنی علیرضا رحیمی، یکی از رؤسای پیشین فدراسیون هندبال و مدیر عامل سابق باشگاه‌های سپاهان و پرسپولیس تهران مدعی شده بود که در صورت حضور مهدوی در انتخابات کناره‌گیری خواهد کرد.

اما این اتفاق تا چندی پیش رخ نداد زیرا مهدوی از گود انتخابات کنار کشید و گفت که با هندبال و رحیمی دیگر کاری ندارم اما باز هم علیرضا رحیمی در یک اقدام عجیب دیگر تصمیم گرفت که در انتخابات حاضر نشود‍!

 با وجود آنکه بسیاری می‌گویند رحیمی از انتخابات کناره‌گیری کرده است، خود رحیمی حاضر به پاسخ‌گویی در این رابطه نیست حالا باید دید این کناره‌گیری‌ها و حواشی که در این مدت برای این رشته و جامعه‌ هندبال پیش آمده، چه تأثیری در آینده این رشته خواهد داشت ؟

بدون شک رقیبان کشورمان از این غفلت مسئولان، حواشی و درگیری‌ها بهترین استفاده را خواهند کرد و بیش از پیش از ما جلو خواهند افتاد. هندبال کشور بدون شک این روزها شرایط خوبی ندارد و اگر بخواهد با شرایط فعلی در مسابقات و تورنمنت‌های مختلف شرکت کند نتایج خوبی کسب نخواهد کرد.

هندبال حالا بیشتر از همیشه احتیاج به همدلی دارد، ناگفته نماند که حواشی اخیر همه را درگیر خود کرده است از بازیکنان تا اهالی رسانه این روزها با حواشی هندبال درگیرند. بسیاری از لژیونر‌ها در مصاحبه‌های خود برخی از کاندیداها را متهم و از برخی دیگر دفاع می‌کنند، همانطور که پیش از این هم گفته شد این حواشی در فضای مجازی تأثیر داشته و باعث شده بسیاری در غالب کمپین‌ها و گروه‌های مختلف به جان یکدیگر بیافتند و برخی اوقات خبرنگاران را هم در این میان درگیر کنند. به هر صورت اگر این حواشی و مشکلات همین حالا هم به پایان برسد باز هم باید از یک مسئله ناراحت بود و آن فرصت طلایی است که در این مدت با وجود افراد کاملا متخصص و پدیده از میان رفته است و از همه مهم تر اختلافاتی است که کاملا علنی شده است. اختلافاتی که شاید در آینده ضربه های بیشتری به این رشته وارد سازد. 

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار