رئیس جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند گفت: همزمان با دهه فجر پنج طرح کشاورزی با 11 میلیارد و 586 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره برداری پنج طرح کشاورزی همزمان با دهه فجر در نهاوند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ احمد باقری گفت: این طرح‌های کشاورزی برای 692 نفر ایجاد اشتغال خواهد کرد و شامل سه طرح آبیاری تحت فشار، تکمیل عملیات آب و خاک زرین‌دشت و شبکه‌های فرعی نهر شعبان است.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان گفت: این طرح‌های کشاورزی در روستاهای برزول، گره چغا، شعبان، ظفرآباد، لیلی یاوگار به بهره‌برداری خواهند رسید.

احمد باقری به تسهیلات خرید مکانیزاسیون کشاورزی اشاره کرد و گفت: برای خرید مکانیزاسیون و ادوات مکانیزه کشاورزی رقمی معادل 60 میلیارد ریال تسهیلات برای بهره‌برداران کشاورزی در شهرستان نهاوند اختصاص یافته است.

باقری عنوان کرد: هر ساله در راستای مکانیزه کردن کشاورزی و به منظور افزایش ضریب مکانیزاسیون تسهیلاتی به کشاورزان برای خرید ادوات کشاورزی پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: امسال نیز این میزان تسهیلات به 64 میلیارد و 400 میلیون ریال رسیده است و به کشاورزانی که تمایل به خرید ادوات کشاورزی شامل کمباین، تراکتور باغی و سم‌پاش پرداخت می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند تصریح کرد: همه بهره‌برداران واجد شرایط می‌توانند این تسهیلات را با سود 14 درصد از جهاد کشاورزی شهرستان دریافت کنند.

وی با بیان اینکه در بحث جذب تسهیلات نهاوند رتبه دوم را در استان دارد عنوان کرد: دریافت این تسهیلات در ایجاد اشتغال بسیار موثر خواهد بود و امیدواریم کشاورزان شهرستان از این طرح استقبال بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.