مدير عامل شركت گاز استان اردبيل از برخورداری 812 روستای استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فیروز خدایی در مراسم توديع و معارفه رئيس هيئت مديره شركت گاز استان اردبيل با ارائه گوشه ای از دستاوردهای شركت در ساليان اخير به آمار گازرسانی شركت اشاره كرد و گفت: هم اينک تمامی 26 شهر استان اردبیل و تعداد 812 روستا از نعمت گاز طبيعی برخوردار می باشند.

وی ادامه داد: در سال 95 به مناسبت هفته دولت 53 روستا از نعمت گاز برخوردار شدند و با فعال بودن پروژه های گازرسانی اين شركت در ايام مبارک دهه فجر شاهد افتتاح 110 روستا و ساختمان های اداری شهرهای اسلام آباد، تازه كند پارس آباد و شهر مرادلو خواهيم بود و در حال حاضر بيش از 7 هزار و 918 كيلومتر شبكه گذاری در سطح استان انجام يافته و 80درصد خانوار روستايی تحت پوشش اين نعمت الهی می باشند كه با اتمام گازرسانی به 320 روستای در دست اجرا اين ميزان به 91درصد ارتقاء خواهد يافت.

خدایی با بيان اينكه اولويت اصلی شركت گاز استان گازرسانی به صنايع می باشد افزود: بر همين اساس هم اينک تعداد یک هزار و 267 واحد صنعتی با استفاده از سوخت سبز در عرصه توليد و اقتصاد استان فعال هستند.

وی با اظهار اينكه در سال 95 بالغ بر 6 هزار و 414 علمک در سطح استان نصب و قريب به 15 هزار و 260 مشترک شهری و روستايی جذب شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.