تریلی سیار کانون که امروز بعدازظهر از مسیر استان بوشهر وارد خوزستان خواهد شد در نخستین اجرای خود ساعت 10 صبح فردا 16 دی‌ماه در شهرک باهنر، پشت آتش‌نشانی اجرا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، تریلی تئا‌تر سیار کانون کشور با سرپرستی میثم میثاقی قرار است در یک هفته حضور خود در خوزستان نمایش «آش سنگ» به نویسندگی و کارگردانی زهرا مریدی را برای کودکان و نوجوانان و عموم مردم 14 شهر استان به روی صحنه ببرد.

تریلی سیار کانون که امروز بعدازظهر از مسیر استان بوشهر وارد خوزستان خواهد شد در نخستین اجرای خود ساعت 10 صبح فردا 16 دی‌ماه با همکاری فرمانداری، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و آموزش پرورش شهرستان هندیجان نمایش «آش سنگ» را در شهرک باهنر، پشت آتش‌نشانی اجرا خواهد کرد.

در بعدازظهر همین روز تریلی سیار کانون با همکاری فرمانداری هندیجان و بخشداری چم خلف با حضور در شهر زهره ساعت 15در محوطه روبروی حسینیه این شهر این نمایش را به روی صحنه خواهد برد.

17 دی‌ماه در دومین روز حضور تریلی تئا‌تر سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در استان خوزستان ساعت 10 صبح در شهرستان ماهشهر، پایانه درون شهری 22 بهمن، مقابل میدان امام، نمایش آش سنگ‌کاری از مرکز تولید تئا‌تر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را با همکاری فرمانداری، شهرداری، شورای شهر، آموزش و پرورش و نیروی انتظامی برای عموم اجرا می‌کند.

تریلی نمایش سیار کانون همچنین در بعدازظهر 17 دی‌ماه با حضور در شهر بندر امام با همکاری شهرداری، شورای شهر و نیروی انتظامی این شهر ساعت 15 در پارک شهر، روبه روی اداره دارایی به اجرای نمایش خواهد پرداخت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.