رئیس پارک علم و فناوری خراسان گفت: با توجه به توانایی های پارک علم و فناوری خراسان به لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری ، طرح های دانش بنیان به اداره کل بهزیستی خراسان رضوی ارائه می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید حسن علم الهدایی در دیدار با مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی و هیات همراه گفت : شرکت های دانش بنیان استان هر فکر ، ایده و دانش را تبدل به محصول می کنند برای اینکه در جامعه مورد استفاده قرار بگیرد .

وی افزود : نیروهای کارآمد و تحصیل کرده در شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری خراسان فعالیت می کنند که توانایی های خود را در ارائه محصولات فناور به دستگاه های اجرایی استانی و کشوری اثبات کرده اند .

حمیدرضا پوریوسف مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی هم در این جلسه گفت: اطلاع رسانی و آگاه بخشی ، طراحی راهنمای مشارکت های نوین ، ایجاد اشتغال زایی جامعه هدف و استفاده از فناوری های نوین در توانمندسازی معلولین را از جمله نیازهای مورد تایید این سازمان و همکاری و ورود شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری خراسان است.

وی خاطرنشان کرد : با توجه به توانمندی ها و فعالیت شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری خراسان امید آن می رود که با تشکیل کارگروه های متخصص اداره کل بهزیستی استان در حوزه های مختلف بتوانیم از این توانمندی ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم .

انتهای پیام//آ.ج

برچسب ها: دانش ، طرح ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.