رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان خرمدره از بررسی نقاط حادثه خیزمحورهای مواصلاتی این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ علیرضا وقفچی رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان خرمدره با اعلام این خبرگفت : شناسایی و رفع نقاط حادثه‎خیز نقش مهمی در کاهش تصادفات جاده‌‏ای دراین شهرستان  دارد و  ازجمله نقاط پرحادثه این شهرستان  ورودی  غربی است که دربازدید میدانی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان بررسی و  رفع آن  مورد تاکید قرارگرفت .
وی با اشاره به اینکه ایمنی نقاط حادثه خیز در این شهرستان  نیاز به اعتبارات دارد افزود: پس از کارشناسی نقاط مذکور جهت جلوگیری از بروز هرگونه حادثه، ایمن سازی موقت نقاط کارشناسی شده با استفاده از امکانات شهرستان و به ترتیب اولویت انجام خواهد گرفت.   
وقفچی افزود :طبق آماربیشترین تصادفات این شهرستان مربوط به خودروهای سواری است و این امرلزوم توجه به  فرهنگ  رانندگی ایمن را درمیان کاربران جاده دراین شهرستان بیشترمی کند.   
وی همچنین ادامه داد:پاکسازی  محور و شستشوی علايم ايمنی در   محورهاي حوزه استحفاظی شهرستان خرم دره نیز که براثربارشهای اخیر گل آلود شده بودند توسط راهداران این شهرستان انجام گرفت تا این علائم توسط رانندگان  واضح تر رویت شود.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.