کارشناس پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان از یخبندان شبانه در زاهدان و نواحی مرکزی خبر داد و گفت: دمای هوا به زیر صفر درجه می رسد.

یخبندان شبانه در زاهدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، مرتضی فرجی در خصوص وضعیت هوای استان در هفته جاری اظهار داشت: در منطقه سیستان جریانات شمالی حاکم و از چهارشنبه دمای هوا کاهش می یابد.

وی ادامه داد: از شنبه وزش باد سرد شمالی همراه با گرد و خاک خواهیم داشت که شدت وزش باد به 70 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

کارشناس پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: در نواحی مرکزی و نیمه جنوبی جریانات متوسط و گرم به تدریج در این مناطق حاکم می شود و روز جمعه در کل استان جریانات سرد شمالی را خواهیم داشت.

فرجی با بیان اینکه در روز جمعه در مرز شرقی و جنوب شرق وزش باد خواهیم داشت، تصریح کرد: از امروز چهارشنبه شاهد کاهش دما خواهیم بود و جمعه و شنبه تا اواخر هفته جاری و اوایل هفته اینده کاهش دما محسوس خواهد بود.

وی از یخبندان شبانه در زاهدان و نواحی مرکزی خبر داد و گفت: در حال حاضر دمای هوا 10 درجه کاهش یافته است که در روز های آینده به زیر صفر درجه و منفی 4 درجه هم خواهد رسید.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان خاطر نشان کرد: از اواخر وقت امشب تا روز شنبه بر روی دریا و سواحل وزش باد شدید خواهیم داشت و در روز های پنجشنبه، جمعه و شنبه دریا مواج خواهد بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار