با حضور رییس بنیاد مستضعفان و مسولین استانی و شهرستانی وضعیت کارخانه تعطیل شده قند شازند بررسی شد.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ نعمتی مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: نشستی با حضور علی ابراهیمی نماینده شازند، محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان، آقایان افشون و نعمتی معاونین استانداری مرکزی و میرزایی فرماندار‌ شازند، برگزار و مشکلات و معضلات کارخانه قند شازند و شرکت بهنوش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در نشست مذکور به منظور برنامه ریزی برای راه اندازی کارخانه قند شازند فرماندار این شهرستان بر واگذاری آن به شرکت تعاونی دهیاری تاکید کرد.

نعمتی گفت: رئیس بنیاد مستضعفان بر مذاکره به منظور واگذاری، سرمایه گذاری و بازسازی کارخانه قند شازند تاکید داشت چراکه مزایده آن در گذشته انجام شده است اما سرمایه گذاری، اعلام آمادگی نکرده است.

وی توضیح داد: در خصوص وضعیت شرکت صنعتی بهنوش مدیریت و سرمایه گذار این واحد خواستار تامین منابع آب مورد نیاز هستند که مشکلی در این خصوص نیست.

کارخانه قند شازند از سال 1317 بعد از احداث راه آهن سراسری فعالیت خود را آغاز کرد و تا سال 1389  با استفاده از شکر و چغندر تولید داشت که در سال های اخیر به دلیل واردات بی رویه شکر به تعطیلی کشیده شد.

امیدها برای راه اندازی کارخانه قند پر رنگ تر می شود

انتهای پیام / ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.