مدیر آموزش‌ و پرورش نطنز گفت: دانش‌آموزان نطنزی توانستند در آزمون پیشرفت تحصیلی استان اصفهان رتبه‌های برتر استانی را کسب کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا محمودی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با برگزاری آزمون‌های پیشرفت تحصیلی در دوره دوم متوسطه دانش آموزان این شهرستان توانستند رتبه‌های برتر استانی را کسب کنند.

وی بابیان اینکه دانش آموزان در پایه دهم تجربی مقام اول استان را کسب کردند، افزود: دانش آموزان ما در پایه سوم تجربی نیز مقام پنجم استان نموده و همچنین با توجه به رتبه‌بندی درس‌های مختلف دوره دوم متوسطه، دانش آموزان در درس‌های تعلیمات دینی آزمایشگاه و زیست‌شناسی رتبه اول استانی را به دست آورند.

مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان نطنز تصریح کرد: در بحث توجه حقوق شهروندی امسال در مدرسه دخترانه احسان ۲ طرح کرامت باهدف ترویج و تبیین اخلاق حسنه، کرامت‌های نفسانی، آداب اسلامی و مهارت‌های زندگی برگزار شد.

وی از کسب رتبه عالی ارزیابی پروژه مهر سال ۹۵ توسط اداره شهرستان نطنز خبر داد و خاطرنشان کرد: کلیه آموزگاران، دبیران، مدیران، مربیان، معاونین و کارشناسان اداره با به‌کارگیری اصول صحیح برنامه‌ها و سیاست‌های وزارت آموزش‌ و پرورش در اجرای پروژه مهر در طول تابستان برای بازگشایی مدارس در ۵ کارگروه ساماندهی تعمیر و تجهیز توجیه و تبلیغ اطلاع‌رسانی و تأیید صلاحیت، توانستند در ارزیابی‌ها رتبه عالی استانی را کسب کنند.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Seychelles
زهرا اسحاقی
۱۴:۰۴ ۰۶ دی ۱۳۹۶
افرین به تمامی بچه های راهنمایی
Seychelles
زهرا اسحاقی
۱۴:۰۴ ۰۶ دی ۱۳۹۶
افرین به تمامی بچه های راهنمایی
آخرین اخبار