مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در آینده‌ای نزدیک ۲ نیروگاه تولید جریان برق در شهرستان مشگین‌شهر احداث می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علیرضا علیزاده افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در آینده‌ای نزدیک 2 نیروگاه تولید جریان برق در شهرستان مشگین‌شهر توسط بخش خصوصی احداث خواهد شد و در حال حاضر تمهیدات لازم برای احداث این نیروگاه انجام شده است.

وی گفت:‌ توان تولیدی جریان الکتریکی نیروگاه‌های احداثی 32 مگاوات است و علاوه بر آن اقدامات لازم برای ایجاد نیروگاه‌های 25 و 7 مگاواتی در نظر گرفته شده تا بتوانیم با بهره‌برداری از این نیروگاه‌ها این شهرستان را در مسیر رشد و توسعه قرار دهیم و به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: با توجه به این‌که در حال حاضر استفاده از انرژی برق در زمینه‌های مختلف در شهرستان مشگین‌شهر رشد قابل توجهی داشته، بنابراین احداث نیروگاه‌ها از جمله عوامل مهم و ضروری است که در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم بتوانیم با بهره‌برداری از این نیروگاه‌ها مشکلات و موانع موجود را برطرف سازیم.

علیزاده تصریح کرد: امیدواریم با همکاری مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه بتوانیم احداث نیروگاه‌ها را در کمترین زمان ممکن به تحقق برسانیم و ایجاد چند کارخانه بزرگ از جمله کامیون‌سازی و ذوب آهن مشگین‌شهر را در دستور کار خود قرار دهیم، چرا که احداث این کارخانه‌ها برای رسیدن به رشد و توسعه این شهرستان امری لازم و ضروری است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار