جانشین فرمانده سپاه تهران گفت: اولین وظیفه حکومت‌ها ایجاد امنیت در جامعه بوده و در سایه امنیت است که توسعه امکان دارد.

اولین وظیفه حکومت‌ها ایجاد امنیت در جامعه استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار احمد ذوالقدر جانشین فرمانده سپاه تهران، در مراسم افتتاحیه رسمی مرکز نیکوکاری دوکوه سپاه تهران که پیش از ظهر امروز برگزار شد، اظهار داشت: سپاه در شهرستان‌ها فعالیت‌ها و کارهای بسیاری انجام داده اما به این نتیجه رسیدیم که اولویت را در خدمت به محرومان تهرانی قرار دهیم. در این زمینه 33 هزار نفر بیمار را که توانایی درمان خود را نداشتند توسط خادمین ما شناسایی و درمان شدند و چیزی حدود 900 نفر در بیمارستان بستری شدند.

وی افزود: اولین وظیفه حکومت‌ها ایجاد امنیت در جامعه است و در سایه امنیت امکان توسعه وجود دارد. در قانون اساسی پیش بینی شده که از امکانات نیروهای نظامی برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده شود و در تهران از ظرفیت بسیج و سپاه برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه تهران با عنوان اینکه 5370 جهیزیه تا کنون در اختیار نوعروسان قرار گرفته عنوان داشت: تا پایان امسال این آمار به 8 هزار سبد جهیزیه خواهد رسید. تحصیل اقدام دیگری است که برای کودکان نیازمند انجام شده و در این راستا 17 هزار اقلام لوازم‌التحریر در اختیار آن‌ها قرار گرفته که بتوانند بدون دغدغه به ادامه تحصیل بپردازند و در بخش‌ آزادسازی زندانیان نیازمند نیز و با کمک خیرین اقدامات مثبتی انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه بنیاد نیکوکاری دوکوهه برای نظام‌مند کردن و گسترش خدمات به محرومان و نیازمندان تأسیس شده افزود: یکی دیگر از اقدامات ما بازسازی 3375 خانه در حال تخریب بود که این خانه‌ها به بهترین نحو ممکن بازسازی شدند. اعطای 118 هزار سبد کالا به محرومان از دیگر اقدامات ما در جهت محرومیت‌زدایی در سال 95 بوده است ما از رسانه‌ها انتظار داریم کارهای خیر ما را تبلیغ کرده و خیرین را برای کمک به نیازمندان همراه کنند تا معضلات اجتماعی اندکی کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار