یاسوج؛

اختصاص 35 میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های حوزه حوادث

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اعتبارات 35 میلیارد ریالی برای طرح‌های حوادث این استان خبر داد.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید علی وفایی‌مقدم اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که باید همواره مورد توجه قرار گیرد حوزه بحران و حوادث است چرا که بنا به قول بسیار معروف که آشنایی با آن داریم حادثه هیچ‌گاه خبر نمی‌کند.

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر همین اساس همه از جمله مردم و مسؤولان باید توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند که استان ما هم به عنوان یک استان حادثه‌خیز نیاز به توجه بیشتر در این حوزه دارد.

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از توجهی که مسؤولان استانی به خصوص مسؤولان ارشد به حوزه بحران دارند تصریح کرد: برگزاری مانورها، برنامه‌ها و کارگاه‌های توجیهی در استان از رویکردهای خوبی است که در حوزه بحران تاکنون به آن توجه خوبی شده است.

وفایی‌مقدم به مانور زلزله که چند روز پیش در منطقه مزدک برگزار شده اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادرسان به خوبی و با همه تجهیزات در این مانور شرکت کرده بودند که نشان از آمادگی آن‌ها در مواقع بحرانی و در هنگامه حوادث داشت.

این مسؤول با بیان اینکه در حوزه بحران نیاز به اعتبارات برای اجرای طرح‌ها داریم، تصریح کرد: برای اجرای تعداد 20 طرح حوادث در استان اعتبار 35 میلیارد ریالی در نظر گرفته شده تا زیرساخت‌هایی که مورد نیاز است اجرا شود.

وفایی‌مقدم به برخی از زیرساخت‌ها در این حوزه که نیاز به این اعتبارات دارد اشاره کرد و گفت: از جمله این زیرساخت‌ها در حوزه راه‌ها و ساخت ابنیه و پل‌ها و و پایگاه‌های امداد و نجات است.

این مسؤول تصریح کرد: توصیه به مردم استان این است که همواره در زمینه حوادث و بحران‌های احتمالی آمادگی داشته و توصیه‌هایی که توسط دستگاه‌های متولی می‌شود را جدی تلقی کنند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.