کرمان؛

غافگیری سارق خودرو در کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان صبح امروز از دستگيری یک سارق داخل خودرو و كشف 25 فقره سرقت در عملیات ماموران کلانتری 15 خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ"عبدالعلی روانبخش" گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت محتويات داخل خودرو در سطح حوزه استحفاظي،ماموران كلانتري 15 این فرماندهی دستگيري عامل يا عاملان سرقت داخل خودرو را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وي با اشاره به اقدامات اطلاعاتي و گشت زني هاي هدفمند و تلاش شبانه روزی، تصريح کرد: ماموران كلانتري 15 این فرماندهی موفق شدند سارق را شناسايي و در یک عمليات غافلگيرانه آن را دستگير کنند.
وي افزود: در تحقيقات و بازجوئي هاي انجام گرفته از سوي پليس،سارق به25 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محله دستغیب و اسدآبادی شهر کرمان اعتراف كرد.
فرمانده انتظامي شهرستان كرمان گفت: با هماهنگی مقام قضایی در بازرسي از مخفیگاه سارقان دستگیر شده مقداری زیادی اموال مسروقه از قبیل زاپاس،آچار و بکس،جک،تلفن همراه،پمپ آب،زنجیر چرخ،دوربین شکاری،باطری،باندوپخش خودرو و سایر وسایل دیگر کشف شد.
"
روانبخش" گفت: سارقان دستگير شده پس از سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي، و تعدادی از اموال مكشوفه پس از شناسائی تحویل مالباختگان و تحقیقات پلیس با جدیت به منظور شناسائی سایر مالباختگان ادامه دارد.
انتهای پیام/ی

برچسب ها: غافلگیری ، سارق ، خودرو ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار