مدیر پروژه های نرم افزاری سازمان فاوا شهرداری اصفهان گفت: این سازمان تعداد 85 خدمت الکترونیکی را برای استفاده شهروندان اصفهانی دارای اولویت قرار داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیدمسعود احمدي  در خصوص ویژگی های خدمات الکترونیکی پرتال شهرداری اصفهان، اظهارکرد: خدمات الکترونیکی که در پرتال سازمان فاوای شهرداری اصفهان ارایه می شود، شامل بخش های مختلف خدمات شهری از جمله شهرسازی، عوارض، حمل و نقل و ترافیک و سایر موارد مربوط به اطلاع رسانی های فرهنگی و بخش های مختلف خدماتی شهر است.
وی تصریح کرد: بر اساس مطالعاتی که درباره نیازهای شهروندان بررسی شد، تعداد 85 خدمت الکترونیکی را دارای اولویت قرار داده و سعی کردیم در جهت افزایش انگیزه شهروندان برای استفاده از این خدمات الکترونیک گام برداریم.
مدیر پروژه های نرم افزاری سازمان فاوای شهرداری اصفهان ادامه داد: این امکان در پرتال سازمان فاوا فراهم شده تا شهروندان به کلیه مواردی که در زمینه شهرسازی، دریافت پروانه، فرم های خدمات زیربنایی و پرداخت کلیه عوارض های اداره درآمد نیاز دارند، دسترسی داشته باشند.
وی با اشاره به اطلاع رسانی خدمات الکترونیکی سازمان فاوای شهرداری اصفهان به شهروندان، گفت: سعی کردیم با همکاری کمیته فرهنگ شهروندی اطلاع رسانی در خصوص نحوه استفاده از این خدمات را برای مردم تشریح کنیم و پیش بینی می شود شهروندان استقبال زیادی از این امکانات داشته باشند.
احمدی تاکید کرد: شهروندان اصفهانی برای استفاده از این خدمات می توانند به درگاه الکترونیکی Esfahan.ir مراجعه کنند، ضمن اینکه دسته بندی اطلاع رسانی و تعاملی در سایت انجام شده است.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.