مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی ، تصویب قانون تشکیل شرکت های آب و فاضلاب را امر مبارکی دانست که نقش بسزایی بر ارتقای شاخص های بهداشتی شهروندان گذاشته است.

به گزارشخبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مهندس رسول اکبری گفت : تصویب قانون تشکیل شرکت های آب و فاضلاب و پس از آن تأسیس شرکت های آب و فاضلاب اقدام مهمی بود که منجر به تحولات بسیار ارزشمندی در صنعت آب و فاضلاب کشور گردید.

وی با اشاره به اینکه مدیریت آب شهری قبل از تاسیس شرکت های آب و فاضلاب ، زیر نظر بخش های مختلفی از جمله شهرداری ها،سازمانهای خصوصی و عمرانی بودند ، گفت: با توجه به ضرورت زمان ، شرکت‌های مستقل آب و فاضلاب ایجاد گردید تا در خصوص بحث آب و ایجاد شبکه‌های جمع آوری فاضلاب در راستای رسیدن به بهداشت عمومی و سلامت جامعه خدمات خود را به مشترکین ارائه دهند.

مدیرعامل شرکت آبفای شهری آذربایجان غربی افزود : تشکیل شرکتهای آب وفاضلاب در 25 سال گذشته اثرات بسیار خوبی در زمینه رفاه مردم تامین آب شرب بهداشتی و همچنین دفع بهداشتی و تصفیه پساب حاصل از آن برای ارتقای سلامت بهداشت جامعه نقش اساسی داشته و ما همواره بایستی قدردان وخدمتگزار خوبی برای ولی نعمتان خود یعنی مردم شریف استان و مشترکین عزیز باشیم .

اکبری دو چالش عمده شرکت را تامین منابع آبی و همچنین تامین منابع مالی دانست و افزود:ما بایستی در هر دو زمینه برنامه ریزی کوتاه مدت ،میان مدت و بلند مدتی داشته باشیم.

وی مهمترین موضوع در خصوص مشترکین را ارتباط و تعامل خوب با خدمت گیرندگان یعنی مردم و ارباب رجوع دانست و اشاره نمودکه این مهم از جمله خطوط قرمز وزارت عالی نیرو یعنی جلب رضایت مشترکین می باشد .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ضمن تاکید بر توجه به کیفیت، بهداشت و سلامت آب آشامیدنی شهروندان به عنوان یکی از اهداف این شرکت ، استفاده از تکنولوژی های جدید برای کاهش هزینه های تمام شده و کاهش میزان هدر رفت آب در شبکه ها را امری لازم و ضروری دانست .

اکبری در ادامه با اشاره به نظارت همگانی همکاران در کارها و داشتن روحیه امر به معروف و نهی از منکر از جمله وظایف اخلاقی و اداری همکاران دانستند و افزودند همه همکاران در تمامی سطوح بایستی برای تصمیم گیری مناسب و تصمیم سازی هامشارکت داشته باشند و با تولید ایده و فکر از سوی کارکنان سازمان به رشد و شکوفائی خواهد رسید .

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.