سارق داخل خودرو با شش فقره سرقت دستگير شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ سيد محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: با توجه به وقوع چندين فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان بابل، شناسايی و دستگيری سارق يا سارقان به صورت ويژه در دستور کار ماموران کلانتری11 اين فرماندهی قرار گرفت.

وی با بيان اينکه با انجام تحقيقات ميدانی و اطلاعات بدست آمده از مال باختگان سارق شناسايی شد، افزود: ماموران هنگام گشت زنی به فردی که با يک عدد کوله پشتی با مشخصات اعلامی از سارق مطابقت داشت مواجه شدند که فرد مظنون به محض مشاهده خودروی گشت پليس اقدام به فرار کرد.

سرهنگ جعفری گفت: ماموران با عکس العمل سريع و غافلگيرانه پس از لحظاتی تعقيب و گريز موفق به دستگيری متهم به سرقت به نام م- الف شدند و در بازرسی از کوله پشتی اين فرد مظنون به سرقت اقلام سرقتی از قبيل ضبط صوت، ابزار آلات خودرو، باند و پيچ گوشتی مخصوص سرقت کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با بيان اينکه متهم در بازجويی های اوليه به شش فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد، افزود: اين فرد پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانونی تحويل مرجع قضائی شد.

سرهنگ جعفری گفت: در همين ارتباط دیروز 8 متهم به سرقت داخل خودرو، سارق منزل، سارق دوچرخه کيف قاپ سارق شناسايی و دستگير شدند و سه دستگاه موتورسيکلت مسروقه به همراه مقاديری اموال مسروقه از آنان کشف شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.