شاهین شهرداری بوشهر هفته پانزدهم لیگ دو را با تساوی خاتمه داد تا روزهای نه چندان خوب خود را ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شاهینی ها که در بازی مقابل هف سمنان محمد احمدزاده را روی نیمکت نداشتند و به جای وی ایمان دشتی تیم را هدایت می کرد نتوانستند حریف تیم 10 نفره سمنانی شوند و تا مکان پنجم جدول گروه پایین آمدند.

در این بازی که با استقبال پر شور هواداران شاهین همراه بود نیمه اول آن گلی در بر نداشت و البته مدافع "هف سمنان"با خطا بر روی احمد شاهی در دقیقه 42 نیز اخراج شد.نیمه دوم با حملات پراکنده شاهین و ارسال های هوایی برای مهاجم بلند بالا و جدید این تیم همراه بود که نتیجه ای در بر نداشت.

 تا اینکه شوت غافلگیر کننده مسعود نظرزاده را دروازبان حریف دفع کرد اما در ریباند حسن آتشی تازه وارد با ضربه ای دقیق گل شاهین را به ثمر رساند و ورزشگاه را غرق در شادی کرد.بعد از این گل شاهینی ها به جای تلاش برای زدن گلهای بیشتر ،سعی در آرام کردن بازی را داشتند که روی یک اشتباه داود شاهواروقی گل تساوی بازی را وارد دروازه یاسر الهی کرد.
 
حملات شاهین شهرداری بعد از این گل ثمری نداشت و جدال دو تیم پس از نود دقیقه تلاش به تساوی یک بر یک انجامید.
 
دو دستیار مهدی پاشازاده از جایگاه ویژه این بازی را نظاره گر بودند اما خبری از سرمربی جدید نبود.گویا پاشازاده طی روزهای آتی به بوشهر خواهد آمد.

انتهای پایان /پ 
برچسب ها: شاهین ، فوتبال ، پاشازاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.