معایب و مزایای حذف صفر از پول ملی + فیلم

دولت تغییر واحد پول ملی از ریال به تومان را تصویب کرد، اگر این موضوع از سوی مجلس هم تائید شود، واحد پول ایران دیگر ریال نخواهد بود.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ دولت تغییر واحد پول ملی از ریال به تومان را تصویب کرد، اگر این موضوع از سوی مجلس هم تائید شود، واحد پول ایران دیگر ریال نخواهد بود.






لینک دانلود



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۱۴ دی ۱۳۹۵
با سلام دوستان بنده کارگر خونمونم یعنی درآمدم خدا شاهده روزی سی تا چهل هزار آنوقت برام با تخفیف و ارفاق سالیانه پانصد هزار تومان ........هشت سال مالیات بدهکارم
باروستا نشینی وخرجی خانواده چکارکنم
حومه اراک
Iran (Islamic Republic of)
حبیب ابوذر
۱۹:۱۴ ۱۴ دی ۱۳۹۵
باسلام . نظر کارشناسان محترم اقتصاد را شنیدم . آقای وزیر محترم امور اقتصاد و دارایی که این پیشنهاد را کرده اند آیا به این موضوع که مبلغ بسار زیادی از سرمایه های این ملت در کشور امریکا بلوکه شده و اگر حتی یک پول سیاه هم از ارزش پول این ملت کاسته شود بنفع دولت امریکا و بزیان این ملت شریف خواهد بود . این کار زمانی درست بود که ما تمام طلبمان را از امریکاییها بگیریم . زمان درستی را آقایان محترم رجال مملکتی برای این کار انتخاب نکرده اند . آخر چرا اینقدر تصمیم اجولانه میگیرید ؟ . چرا ؟ .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۱ ۱۴ دی ۱۳۹۵
تعداد صفر و نام واحد پولی تاثیری در هزینه چاپ اسکناس ندارد.
حذف یک صفر و تغییر نام به تومان، تاثیر مهمی بر تسهیلات محاسباتی ندارد و صرفا دوگانگی نام رسمی-غیرسمی را حل می کند. پس هزینه بیهوده ای بر کشور تحمیل می شود!
اگر بخواهند ضرب سکه بر عدد یک واحد جدید (با هر نامی) باشد. حذف صفر منطقی اس و اگر چهار صفر باشدف ناچار بایست واحد خورد را هم وارد فاز عملیاتی کنند.
حداقل حذف 3 صفر، معقولانه است.
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۰:۰۴ ۱۴ دی ۱۳۹۵
قبلا مواظب بودیم که یکی صفرش اضافه بدیم حالا دیگه باید مواظب باشیم صفر رو نزنیم
به هر حال هر کاری انجام میدید سریع باشید انقد دست دست نکنید
United States of America
ناشناس
۲۰:۲۴ ۱۳ دی ۱۳۹۵
این یعنی پاک کردن صورت مساله!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۱۳ دی ۱۳۹۵
چرا درآمریکا که دشمن اصلی ماست،رئیس جمهورش به مردم قول میده که(مالیات را کاهش بده،تاهم ارزش پولشون کم نشه وهم قدرت خریدمردمو بیشترکنه وهم ایجاداشتغال بیشتربشه وهم کیفیت وامیدوبهداشت راببره بالاهم جلوی فسادگرفته بشه وهم ارزش دلاردردنیا کاهش پیداکنه وهم تورم نره بالا،چون اونهامعتقدندهردرصدتورم معادل یک ریشترزلزله یا یه بمب اتمه)ولی درکشورما ازرییس دفتررییس جمهورتا مدیران بی لیاقت اجرایی حکومت،هدفشون بالابردن ارزش دلاروتورم ومالیات هست تاامیدی برای اکثریت مردم نماندوکسی نگوید اینها نامدیروبی لیاقت هستند
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۰:۰۰ ۱۳ دی ۱۳۹۵
نتیجه چی شد؟
مجلس چی کرد؟
آخرین اخبار