دبیر هیئت فوتبال قم از آغاز قریب الوقوع فصل جدید لیگ برتر فوتبال استان با حضور ۸ تیم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛احمدی دبیر هیئت فوتبال  فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان گفت:  فصل جدید لیگ برتر از این هفته آغاز می‌شود و ۸ تیم در این دوره از مسابقات برای تعیین تیم قهرمان و نیز مشخص شدن تیم‌های سقوط کننده با هم به رقابت می‌پردازند.
 
وی افزود: بر اساس قرعه کشی انجام شده که با حضور نمایندگان باشگاه‌ها در محل هیئت فوتبال استان قم برگزار شد ۸ تیم حاضر در مسابقات طبق قرعه طی ۱۴ هفته به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه می‌دهند و این مسابقات به صورت میزبان و مهمان برگزار می‌شود.
 
دبیر هیئت فوتبال استان قم خاطر نشان کرد: برای نخستین بار در تاریخ فوتبال استان قم، لیگ برتر استان بر مبنای طرح آسیا ویژن و با روش برگزاری مسابقات با مسئولیت میزبان طبق اصول حرفه‌ای فوتبال برگزار می‌شود و هر تیم در مسابقه‌ای که میزبان است مسئولیت تامین زمین مسابقه، پزشکیار و سایر عوامل را بر عهده دارد.
 
احمدی گفت:  هر باشگاه زمین مسابقات خانگی خود را به هیئت فوتبال استان قم معرفی می‌کند و زیر ساخت‌های برگزاری مسابقه را فراهم می‌نماید و هیئت فوتبال استان قم در برگزاری لیگ برتر نقشی نظارتی بر عهده دارد که گامی به سوی حرفه‌ای شدن باشگاه‌ها است.
 
دبیر هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: در هفته اول این مسابقات از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه روز پنج شنبه ۱۶ دی ماه تیم فوتبال پناه آفرین به دیدار پیمان می‌رود و در همین روز از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه سپید زاگرس با سفیر وحدت مسابقه خواهد داد و ۲ بازی دیگر هفته نخست نیز روز جمعه ابتدا بین آبادگران و هنگ و سپس بین افشین و هما برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار