رئیس اتاق اصناف همدان از جابجایی شهرک پرنده‌فروشان خبر داد و گفت: زمین مشخص شده برای احداث شهرک پرنده‌فروشان همدان به علت داشتن معارض تغییر یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمید فرسایی‌وحید اظهار کرد: با توجه به اینکه معارض این زمین شخص حقیقی بوده و با شهرداری مشکلاتی داشت، مجبور شدیم مکان دیگری برای احداث شهرک پرنده‌فروشان درنظر بگیریم.

وی افزود: زمینی به مساحت 5000 متر پیشنهاد داده شده که این زمین در تملک مسکن و شهرسازی است و در صورتی‌که با این سازمان در زمینه قیمت زمین به توافق برسیم کار احداث آغاز خواهد شد.

فرسایی‌وحید یادآور شد: تمامی مراحل مورد نیاز اجرای این طرح انجام شده و مجری و سرمایه‌گذار نیز مشخص شده است و تنها بحث تأمین زمین و توافق با مسکن و شهرسازی باقیمانده که امیدواریم هرچه سریع‌تر بتوانیم این زمین را خریداری کنیم.

رئیس اتاق اصناف همدان با اشاره به وجود 150 واحد پرنده‌فروشی در همدان بیان کرد: 120 واحد پرنده فروشی را می‌توان در این شهرک اسکان داد که خوشبختانه تا کنون 100 واحد برای جابجایی اعلام آمادگی کرده‌اند.

فرسایی‌وحید با بیان اینکه در شهرک پرنده‌فروشان نمایشگاه پرندگان زینتی نیز دیده شده است، عنوان کرد: با جابجایی پرنده‌فروشان راسته طلافروشان به این شهرک، می‌توان از این فضا با کاربری شکیل‌تری استفاده کرد.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.