241 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیه ای از برگزاری رزمایش مدافعان آسمان ولایت 7 تقدیر کردند.

241 نفر از نمایندگان مجلس بیانیه‌ای را در قدردانی از  رزمایش ولایت هفت صادر کردندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، 241 نفر از نمایندگان مجلس طی بیانیه ای از برگزاری رزمایش مدافعان آسمان ولایت 7 تقدیر کردند.

متن بیانیه بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا ارتش جمهوری اسلامی ایران با کارکنان سلحشور، جوان، مومن و باتجربه خود که افتخار سنگربانی و دفاع از حریم آسمان میهن عزیز اسلامی را عهده‌دار می‌باشند با هدف نمایش اقتدار پدافند هوایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران رزمایش مدافعان آسمان ولایت 7 را در حوزه‌های مختلف در سطح منطقه جنوب کشور به مدت به اجرا گذاشتند.

 امروز ملت بزرگوار اسلامی ایران قدرشناس همت و تلاش فرزندان خویش در نیروهای مسلح بوده و توفیق فرزندان خود را در ارتش جمهوری اسلامی ایران در فراهم نمودن امنیت مرزهای گسترده میهن عزیز را زمینه‌ساز پیشرفت جامعه، رفاه ، عدالت، سرافرازی و عزت دنیا و آخرت می‌دانند.

 ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی از تلاش‌های صادقانه و مجاهدت‌های خستگی ناپذیر این عزیزان قدردانی می‌نماییم و امید داریم با توکل به خدا و عنایت خواسته حضرت ولیعصر (عج) و تحت فرماندهی مقام معظم رهبری همواره موفق و منصور باشد.


انتهای پیام/

 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار