وی، افزایش تنوع استانی مشارکتکنندگان و افزایش متوسط متراژ دریافتی شرکتها را از ویژگیهای نمایشگاه امسال دانست و افزود: در این نمایشگاه در سالهای گذشته، شیوه و فرهنگ حضور مشارکتکنندگان بهگونهای بود که متوسط متراژ دریافتی آنها از 30 متر تجاوز نمیکرد در حالی که در نمایشگاه امسال، این عدد به 48 متر افزایش یافته است.
مدیر امور نمایشگاههای داخلی و بینالملل شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان بیان کرد: در سال جاری تلفیق همکاری ستاد عالی نمایشگاه با حضور مدیران ارشد اداره تجهیزات پزشکی معاونت درمان و دانشگاه علوم پزشکی و همچنین حضور بخش اتحادیه صنف توزیعکنندگان و فروشندگان تجهیزات پزشکی استان، فرآیندهایی را شکل داد که به افزایش میزان بازدیدکننده متخصص و حضور نمایندگان شرکتهای معتبر در این نمایشگاه منجر میشود.
وی خاطرنشان کرد: رویکرد نمایشگاه امسال بیشتر به سمت تولیدکنندگان و واردکنندگان حرکت کرده و کمتر به بخش توزیع و فروش میپردازد که این امر سبب شده، جامعیت نمایشگاه افزایش یافته و خلأ سالهای گذشته جبران شود.
نایبزاده افزود: حضور شرکتهای مهم در زمینه تصویربرداری پزشکی یکی از مهمترین ویژگیهای این دوره از نمایشگاه است. همچنین رونمایی از 16 محصول جدید در دوازدهمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی در دستور کار قرار دارد.
وی گفت: با توجه به سطح کیفی نزدیک 2 نمایشگاه پزشکی تهران و اصفهان و نیز فاصله زمانی مناسب این دو نمایشگاه با یکدیگر، نمایشگاه اصفهان نقطه عطفی در مقوله تجهیزات پزشکی و فرصت مناسبی برای احیای حضور نمایشگاهی شرکتها است.
مدیر امور نمایشگاه های داخلی و بینالملل شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان با اشاره به اینکه نمایشگاه پزشکی اصفهان پس از نمایشگاه ایرانهلث تهران، برترین نمایشگاه حوزه پزشکی کشور است، گفت: در نمایشگاه امسال، 70 درصد از مشارکتکنندگان را تولیدکنندگان داخلی تشکیل میدهند.
دوازدهمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و
آزمایشگاهی در تاریخ 15 تا 18 دی ماه و همزمان با بیست و چهارمین نشست
مسئولان تجهیزات پزشکی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور در اصفهان برگزار
میشود.
انتهای پیام/م