دبیر سوگواره عبرات از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه تا 20 دی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛دبیر سوگواره عبرات گفت:مهلت ارسال آثار به سوگواره عبرات از 10 دی به 20 دی تغییر کرد .

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی افزود:اربعین یک پدیده فرهنگی است،و هنر بهترین وسیله برای حفظ و انتقال این میراث معنوی محسوب می شود. به دلیل اینکه هنر یک زبان مشترک برای تمامی ملت ها است، می توان از آن برای جهانی سازی اربعین و انتقال هر چه بهتر پیام اربعین استفاده کرد و این موضوع بسیار ارزشمند است که افرادی در این حوزه حاضر می شوند و با انگیزه های برگرفته از دلشان اقدام به آفرینش آثار مختلف می کنند.

وی گفت: این سوگواره در زمینه‌های شعر، نثر ادبی، تصویر سازی و کاریکاتور، فیلم و مستند، نگارگری، تولید رادیویی، مقالات علمی و عکس برگزار می‌شود.
 
دبیر سوگواره خاطرنشان کرد: سالن وزارت کشور محل اصلی برگزاری این سوگواره است و آثار قبل و بعد از 6 بهمن که تاریخ اختتامیه است در استان‌ها و کشورهایی که جامعه المصطفی در آنها نمایندگی دارند به نمایش در می‌آید.
 
وی افزود: در ایام برگزاری سوگواره بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد است و امسال صدا و سیما ما را در امر اطلاع رسانی یاری می‌کند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار