کشف قاچاق در خاتم در 9 ماه امسال 44 درصدافزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازیزد؛  سرهنگ علیرضا صالحی فرمانده انتظامی خاتم با اشاره به اینکه کشف کالای قاچاق نقش مهمی در ایجاد حس آرامش در جامعه دارد از افزایش 44 درصدی کشفیات قاچاق در 9 ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

 صالحی  افزود: طی این مدت ارزش کالای قاچاق کشف شده 30 میلیارد و 773 میلیون ریال بوده است که این رقم در مدت مشابه سال گذشته 21 میلیارد و 355 میلیون ریال بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اقلا م کشف شده توسط نیروی انتطامی شهرستان برنج، سیگار، موتوسیکلت، انواع نوشیدنی های غیرمجاز، پوشاک، ذرت و لوبیا بوده است.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی ضمن برخورد قاطع با کالای قاچاق با این جرائم برخورد جدی داشته و به دلیل اینکه این شهرستان در مسیر مواصلاتی کرمان و بندر عباس قرار دارد و احتمال قاچاق کالا را تشدید می کند خوشبختانه ماموران انتظامی شهرستان با کوشش شبانه روزی با این پدیده مبارزه می کنند.

فرمانده انتظامی خاتم عنوان کرد: کالای قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور به تولید کالای داخلی نیز آسیب رسانده و فعالیت های اقتصادی کشور را نیز به تعطیلی می کشاند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید بر اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: باید بتوانیم فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی را در بین مردم نهادینه کرده و با افزایش کیفیت کالای داخلی از ورود کالای قاچاق جلوگیری کنیم.

خاتم با 45 هزار نفر جمعیت در فاصله 240 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.