قم؛

صدور حدود 67هزار کارت ملی هوشمند

مدیرکل ثبت‌احوال با بیان اینکه تاکنون حدود ۶۶ هزار و ۵۰۶ کارت هوشمند ملی در استان صادر شده است، گفت: در نظر داریم تا این کارت‌ها به‌سرعت در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛مرادی،مدیرکل ثبت‌احوال قم با بیان اینکه تاکنون در حدود ۶۶ هزار و ۵۰۶ کارت هوشمند ملی در استان صادر شده است، گفت: در نظر داریم تا این کارت‌ها به‌سرعت در اختیار مردم قرار گیرد زیرا کارت ملی هوشمند بهره‌برداری از خدمات را برای مردم آسان‌تر می‌کند، تاکنون نیز 57 هزار و 928 کارت به مردم تحویل داده‌شده است.
 
وی با اشاره به ثبت  34 هزار شناسنامه در 9 ماهه امسال اظهار داشت: 453 مورد تغییر نام، 819 مورد تغییر نام خانوادگی، 771 تنظیم سند ولادت اتباع خارجه و صدور گواهی، 221 تنظیم سند وفات اتباع خارجه و صدور گواهی و 2327 مورد صدور گواهی کد ملی در سال جاری گزارش‌شده است.
 
مرادی با بیان اینکه این سازمان تنها 65 نیرو را در قم در اختیار دارد، ادامه داد: باوجود حجم بالای کاری، این سازمان کمترین میزان حاشیه را داشته است، چراکه نیروهای این سازمان همواره با تلاش و کوشش بسیار فعالیت می‌کنند.
 
مدیرکل ثبت‌احوال قم  بابیان اینکه 2 هزار و 209 واقعه ولادت در آذرماه امسال ثبت‌شده است، تصریح کرد: از این تعداد 2 هزار و 159 مورد ولادت تک‌زایی و 50 مورد چندقلوزایی ثبت‌شده است، که شامل 20 مورد دوقلوزایی، 2 مورد سه قلوزایی و 1 مورد چهار قلوزایی است.
 
وی خاطرنشان کرد: از میان 19 هزار و 806 واقعه ولادت ثبت‌شده در استان و در سال 95، 649 مورد مربوط به چندقلوزایی است که از این میان 299 مورد دوقلوزایی، 13 مورد سه قلوزایی و 3 مورد چهار قلوزایی ثبت‌شده است.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.