نمایشگاه نقاشی با موضوع طبيعت وکاربرد تكنيك گواش واکرلیک در نیشابور برپا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسئول مجتمع های فرهنگی و هنري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: هنرمندان جوان و تحصيل كرده نيشابوري در رشته هاي هنري بخصوص نقاشي توانسته اند آثار مانايي را تا كنون از خود بر جا گذارند و در اين رهگذر نمايشگاه نقاشي« طبیعت شیشه ای » در صدد است موضوعات آثار هنري را براي كشف رازهاي طبیعت الهی به مخاطب ارايه كند .

حمیدرضا آتشی افزود: نمایشگاه نقاشي « طبیعت شیشه ای » آثار بانوي هنرمند نيشابوري « سمیازه میرنیا » است كه در آن 22 اثر نقاشي درابعاد 70*50 تا 70*100 سانتيمتر برپا شده است .

وی به تكنيك، سبك و موضوع اين نمايشگاه اشاره كرد و گفت: اين نمايشگاه داراي مي باشد.

وي خاطر نشان كرد : اين نخستین نمايشگاه انفرادي سمیازه میرنیا است که 17 سال است در زمینه هنر نقاشی فعالیت می کند و دارای مدرک فوق دیپلم گرافیک از دانشگاه بیرجند بوده در پي ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسي آن است.

مسئول مجتمع های فرهنگی و هنري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصريح كرد: نمايشگاه نقاشي « طبیعت شیشه ای » از 11 الی 16 دی 95هر روز از ساعت 16 الي 19 بعد از ظهردر محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نيشابور ويژه عموم علاقمندان داير مي باشد.

انتهای پیام//آ.ج

برچسب ها: نقاشی ، طبیعت ، نیشابور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.